مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 2 تیر 1400 ساعت 06:452021-06-23ورزشي

لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور| چشمک آیندگان هرمزگان به لیگ برتر


آیندگان هرمزگان در هفته چهارم از مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور 3 بر 1 میزبان خود فولاد زرند ایرانیان کرمان را شکست داد تا در آستانه شگفتی فوتسال کشور قرار گیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، در هفته چهارم مرحله نهایی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور آیندگان هرمزگان در زرند دست به کار بزرگی زد و با شکست فولاد زرند ایرانیان کرمان در آستانه شگفتی در فوتسال کشور قرار گیرد.

تیم فوتسال آیندگان هرمزگان که تا پایان  هفته سوم مرحله پایانی لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور با چهار امتیاز در مکان دوم گروه دوم قرار داشت با پیروزی مقابل فولاد زرند ایرانیان کرمان با تیم اول جدول رده بندی هم امتیاز شد و به دلیل تفاضل گل کمتر در همان مکان دوم ایستاد.

شاگردان هادی بزوال در تیم آیندگان ابتدا با یک گل از حریف خود عقب افتادند اما در نیمه دوم تیم برتر بازی بودند و با دو گل محمد بنی اسدی و نوید آذری فولاد زرند ایرانیان کرمان را شکست داد.

آیندگان با این پیروزی 7 امتیاز شد و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به تیم فولاد زرند در مکان دوم ایستاد.

  نماینده هرمزگان دو بازی سخت پیش رو دارد و باید از این دو بازی که یکی با پاس در  تهران و دیگری با تبار باطری در بندرعباس می باشد شش امتیازی کامل را بگیرد تا یک بار دیگر شاهد یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور| چشمک آیندگان هرمزگان به لیگ برتر

لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور| چشمک آیندگان هرمزگان به لیگ برتر